Podléhání jídlu ukazuje slabost, buď silná a budeš lepší než kdokoliv jiný!

Spánek a hubnutí

27. ledna 2010 v 15:27 |  *Hubnutí
Pokud tělu dopřejete méně než pět hodin spánku, produkuje víc inzulinu, který podporuje ukládání tuku. Nedostatek spánku navíc způsobuje nárůst hladiny hormonů regulujících chuť. Kdo méně spí, má zkrátka větší hlad. Navíc vám bude chybět energie, takže nebudete schopni metabolizovat to, co sníte, a tělo si to pěkně uloží do tukových zásob.
Hubnout tím, že přemůžeme spánek, není vhodné. Jednak tím nedosáhneme intenzivnějšího spalování kalorií, jednak organismus nutíme do zpomalování vlastního metabolismu, aby se co nejvíce potlačila únava plynoucí z nedostatku spánku.
V hlubokém spánku se tvoří růstové hormony, které mimo jiné produkují obranné látky a zvyšují pružnost pokožky - při tom se spalují i tukové zásoby. ŠDtíhlá a krásná ve spánku zní jako sen, ale je to možné. Efekt můžete ještě podpořit, pokud budete dodržovat spánkové minimum, což je 6-8 hodin denně.

Když spíme, metabolismus se zpomalí, s prvním jídlem se však opět rozběhne. Vynecháme-li snídani, bude metabolismus lenošit tak dlouho, než se konečně najíme. To znamená, že třeba až do oběda bude naše tělo spalovat méně kalorií, než by spálit mohlo.
PS.: Nejlepší je jít spát před 22. hodinou, protože mezi 22. a 02. hodinou se vytváří ten růstový hormon, který pomáhá při hubnutí.
PS2.: Pamatujte, že kdo šest hodin před spánkem nejí, uvolňuje ve vyšší míře i růstový hormon..
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama